Update: 14.01.2020
An școlar 2019-2020, inclus în CAERI conform OMEC 5597 din 16.12.2019 la poziția nr. 423
Descarca:
Update: 14.01.2020
An școlar 2019-2020, inclus în CAERI conform OMEC 5597 din 16.12.2019 la poziția nr. 423
Descarca:
FESTIVITATEA DE PREMIERE. AN SCOLAR 2018-2019. FELICITARI CASTIGATORILOR! MULTUMIM PARTICIPANTILOR! MULTUMIM SPONSORILOR!
Update: 21.02.2019
IDEEA PROIECTULUI
Dezvoltarea personală reprezintă un concept ce include activităţi şi experienţe care au scopul final de a îmbunătăţi capacitatea individului de a dezolta acele abilități prin intermediul cărora își construiește propriile instrumente/mecanisme de ameliorare a calităţii vieţii, contribuind la atingerea în condiții optime a unor obiective pe termen scurt, mediu sau lung.
Direcţiile activităţilor de dezvoltare personală sunt structurate astfel în literatura de specialitate:
MOTIVAŢIA PROIECTULUI
Perioada preşcolară se caracterizează printr-o dezvoltare complexă cu influenţe asupra evoluţiei biopsihosociale ulterioare. Copilul preşcolar traversează etapa cunoaşterii lumii prin extinderea comportamentului exploratory în raport cu mediul social şi cultural în care trăiește. În același timp este evident, că acest mediu exercită influențe durabile asupra viziunii despre lume a copilului contribuind în mod categoric la construcția unui registru complex de comportamente și atitudini.
În acest scop, am considerat oportun să realizăm acest proiect educaţiona care să încerce să valorifice experienţele de bună practică şi în care vor fi implicaţi specialişti din mediul educaţional: profesori consilieri şcolari şi profesori pentru învăţământ preşcolar dar şi părinţi, ca expresie a unui parteneriat real şcoală-familie.
OBIECTIVELE SPECIFICE ALE PROIECTULUI
RESURSE
DESCRIEREA REZULTATELOR AŞTEPTATE CA URMARE A IMPLEMENTĂRII PROIECTULUI:
Se preconizează că vor fi implicate 20 de unități de învățământ preșcolar, un număr de 240 de preșcolari, coordonați de 20 de educatori/profesori pentru învățământ preșcolar. De asemenea vor fi implicați cel puțin 10 consilieri școlari, care vor desfășura activități de parenting și dezvoltare personal, conform planificărilor realizate pe baza activităților proiectului.
IMPACTUL PROIECTULUI
În urma desfășurarării activităților de dezvoltare personală se așteapă adoptarea de către copii a unor atitudini positive față de sine si a unui stil de viață sănătos și echilibrat, o relaționare armonioasă cu ceilalți în contexte școlare și extrașcolare.
De asemenea părinții vor fi abilitați cu strategii de comunicare și relaționare eficientă.
BUGET –nu este cazul
INDICATORII PROIECTULUI
MODALITĂŢILE DE MONITORIZARE ŞI DE EVALUARE A PROIECTULUI: observarea sistematică, aprecierile primite din partea participanţilor, articole în presă, articolele cadrelor didactice în reviste de specialitate (Revista CMBRAE), album cu fotografii, panouri de expoziţie a lucrărilor preșcolarilor.
ACTIVITĂŢILE DE PROMOVARE / MEDIATIZARE ŞI DE DISEMINARE:
Materiale publicitare realizate:
Mijloace de promovare/mediatizare:
ASIGURAREA CONTINUITĂȚII / SUSTENABILITĂȚII PROIECTULUI:
Proiectul va fi implementat anual, prin atragerea cât mai multor participanţi . De asemenea, se vor căuta şi noi surse de finanţare.
PARTENERI IMPLICAŢI ÎN PROIECT: